Kartki, kartki do domu!

Plany były różne. Miałam zacząć w sierpniu i być gotowa najdalej w październiku. Życie zweryfikowało ambitne plany, ale i wszystko jest na czas – pierwsza (?) Bożonarodzeniowa Kolekcja pocztówek by Malska gotowa do sprzedaży (trzeba tu kliknąć, przeniesie do sklepu)!

DSC00191 DSC00225 DSC00211

Chciałam, żeby było wesoło, ale mocno i prawdziwie. Chciałam przez tę kolekcję pokazać też to, czym dla mnie osobiście jest Boże Narodzenie. Wybierając fragmenty, chciałam podkreślić łączność Starego Testamentu z Nowym. Jutro na drugim blogu napiszę bardziej, dlaczego akurat te fragmenty (ciekawscy  i niecierpliwi mogą oczywiście poklikać po sklepie, gdzie wszystko jest wyłuszczone 🙂 ).

Zapraszam!!!

A na kartkowym blogu trochę o tym, dlaczego kartki są takie, a nie inne 🙂

One thought on “Kartki, kartki do domu!

Skomentuj

