368. Hyde Park

Kilka z ostatniego czasu:

– Chiara Corbella Petrillo – tutaj jej historia. Najmocniejsze dla mnie: Również poprzez życie naszych dzieci odkryliśmy, że nie ma większej różnicy, czy życie trwa 30 minut, czy sto lat. Oddać się Bogu do ostatniego włosa.

encyklika będzie!!! 5 lipca, czyli już w ten piątek!

– kupiłam sobie:

Łaziło to za mną kilka miesięcy. Mogłam założyć zwykły zeszyt, ale chciałam mieć TO 😉 Przepisy nie będą fruwać w cyberprzestrzeni i na karteluszkach, a ja nie będę musiała pamiętać, gdzie co widziałam (źródło zdjęcia)

– moja koleżanka powiedziała kiedyś, że ludzie dzielą się na właścicieli psów, właścicieli kotów oraz na awłaścicieli. Po dłuższym namyśle doszłam do wniosku, że coś w tym jest. Potem znalazłam to:

i doszłam do wniosku, że w gruncie rzeczy psia postawa jest bardzo chrześcijańska 😀 Wprowadzam w życie od kilku tygodni, idzie mi różnie. Po wielu miesiącach bicia się z rzeczywistością i mówienia przez zęby Jezu, ufam Tobie! czuję jednak ulgę i mówię to już bez ściśniętej szczęki. We wszystkim widzieć nawet najmniejsze pozytywy, bo Bóg jest od tego wszystkiego większy. Myśleć pozytywnie, ale nie naiwnie!

Błogosławionego tygodnia 🙂

One thought on “368. Hyde Park

  1. ahhh… Twoje wpisy zawsze mnie jakoś tak wspierają na duchu i nastawiają pozytywnie… I zawsze trawisz u mnie w czas, kiedy wszystko się wali a ja mam ochotę się załamać, i napiszesz cos takiego, że znowu mam nadzieję, że kiedyś wreszcie będzie lepiej… DZIĘKUJĘ :*

Skomentuj

