256.

„Pan Bóg zawołał na mężczyznę i zapytał go: Gdzie jesteś? On odpowiedział: Usłyszałem Twój głos w ogrodzie, przestraszyłem się, bo jestem nagi, i ukryłem się. Rzekł Bóg: Któż ci powiedział, że jesteś nagi?”

Rdz 3, 9-10

***

To czasami zabawne, kiedy człowiek chce oświecać Pana Boga i tłumaczyć Mu, że to nie jest tak, jak On myśli. Albo, że człowiek wie więcej i lepiej niż On. Mam taką ulubioną scenę z „Don Camillo”:

Don Camillo licytuje się z burmistrzem, kto odniósł więcej ran podczas wojny. Po bójce (kłócą się z burmistrzem po włosku), przechodzi przez kościół obok krzyża i Pan Jezus mówi do niego: „Nie mówiłeś mi nigdy, że byłeś ranny”.

Kto jeszcze nie wie, jak to jest być franciszkaninem w Szwecji, zapraszam do oglądania:

Brat mój po lewej, czasem się odzywa w komentarzach 🙂

A, no i arbuz mój to oczywiście ten po prawej. Czyli, Roodziku, pozory mylą :*

2 thoughts on “256.

  1. no niezle:))) a to tylko dodam bylo krecone w Sinalunga w Toskanii we Wloszech, gdzie mielismy spotkanie formacyjne wszystkich braci pracujacych poza granicami Polski w Europie.

Skomentuj

