214.

„Nie samym chlebem żyje człowiek, lecz każdym słowem, które pochodzi z ust Bożych.”

Mt 4,4b

***

Kiedy na blogu pojawiają się jedynie coniedzielne posty, świadczy to zazwyczaj o tym, że jest źle. Ja nie mam w zwyczaju pisać tu „jak mi źle”, dlatego wolę nie pisać nic. Stąd tu taka nuda (chociaż, moim skromnym zdaniem, Bóg ma ciekawsze rzeczy do powiedzenia niż ja). Należę do tych, którzy bombardują problem, dopóki się z nim nie uporają; żadne etapy pośrednie mnie nie interesują. To już tak walczę drugi rok i mam nadzieję, że Bóg się zlituje i odmieni los Syjonu. Ale i tak Go kocham i każda kolejna kłoda tylko tę moją miłość umacnia. Proces całkiem niezrozumiały także dla mnie…

Jak obrobię zdjęcia, będzie ich trochę z 80-tych urodzin mojej babci…

Skomentuj

