154.

„Wy nie żyjecie według ciała, lecz według Ducha, jeśli tylko Duch Boży w was mieszka. Jeżeli zaś kto nie ma Ducha Chrystusowego, ten do Niego nie należy. A jeżeli mieszka w was Duch Tego, który Jezusa wskrzesił z martwych, to Ten, co wskrzesił Chrystusa z martwych, przywróci do życia wasze śmiertelne ciała mocą mieszkającego w was swego Ducha. Jesteśmy więc, bracia, dłużnikami, ale nie ciała, byśmy żyć mieli według ciała. Bo jeżeli będziecie żyli według ciała, czeka was śmierć. Jeżeli zaś przy pomocy Ducha uśmiercać będziecie popędy ciała – będziecie żyli.

Rz 8,9.11-13

***

4,91zł! Nic, ino tankować do pełna.

Gotując wczoraj obiad, uświadomiłam sobie, że obiad za dwa tygodnie będę jeść prawie nad morzem.

Kraków dziś przyjeżdża, będzie artystycznie.

Wpadłam w szał sprzątania. Czy powstały już jakieś prace naukowe, traktujące o terapeutycznym znaczeniu procesu porządkowania mieszkania? Ja nigdy nie miałam tak wysprzątane, jak teraz.

Ojciec na spowiedzi kazał mi sprawić sobie jakąś przyjemność. Hmm…

Poznań tego lata naprawdę jest kulturalny!

I my z Carlosem naprawdę nie mamy nic wspólnego z tą jesienią latem (bo przecież jedno dzierganie dla mnie antracytowego szala jesieni nie czyni). Bardzo mi się podobają moje jesienne botki, kupione w Krk pod koniec okresu grzewczego, ale to także nie jest żaden argument przemawiający za jesienną porą roku. Reasumując zatem – to nie my!!!

2 thoughts on “154.

  1. hihihih 🙂

    co do pogody – w weekend myślałam własnie, że to Wasza sprawka 😉
    jakieś specjalne życzenia co do obiadu ? 😉 :****

Skomentuj

