136.

Zajechawszy pod blok babci w Sobotę wszystkich sobót, oszołomił mnie kwitnący migdałek (bo to migdałek, prawda?), nieco różowości uszczknęłam i zabrałam do domu.

W Niedzielę wszystkich niedziel, kiedy słońce, zdawałoby się, będzie niezmiennie świeciło do wieczora, w szyfonach i oczywiście bez rajstop, wraz z przyjaciółmi udałam się na krótką wycieczkę do Kórnika. W tutejszej okolicy magnolie=Kórnik, już wiem, dlaczego. Dawno tam nie byłam, gdyż zbrzydł mi w dzieciństwie, Biała Dama nie robi na mnie wrażenia, a obowiązek wkładania muzealnych kapci, podczas zwiedzania, skutecznie odstraszył mnie od tego przybytku (o wiele bardziej niż owa Biała Dama).

Słońce jednak świecić przestało i dobry kwadrans lało.

Po powrocie i podwieczorku, musiałam zlec u dziadków w sypialni. Wzrok mój padł na ceramiczną dłoń, na której moja babcia przechowuje biżuterię, a na niej na owy pierścionek. Przymierzywszy, doszłam do wniosku, że skoro na mnie pasuje, to jej jest na pewno za mały. „Tej, a Ty nosisz ten pierścionek?”, zapytałam mając w głowie już kolejne pytanie, lecz w odpowiedzi padło „Nie, możesz go sobie wziąć.”. Nie musiałam zadawać zatem kolejnego…

Kawałek z dzisiejszego kazania, które dotyczyło wiary w nieśmiertelność i zmartwychwstanie: „Rozmawiają dwa bliźniaki w brzuchu mamy: „Ty wierzysz w życie po porodzie?” – „Nie, nie ma żadnego życia potem”.” I to by było tyle w tym temacie 😀

5 thoughts on “136.

  1. Tak, to migdałowiec… moje ukochane drzewko. Żal, że kwitnie tylko raz w roku. :)))
    W Kórniku byłam swojego czasu i jedyne, co mi się naprawdę w nim spodobało to ten zielony kawałek terenu wokół. Tylko że ja byłam latem. Teraz widzę, że wiosną jest tam zdecydowanie piękniej. Cudne magnolie…

  2. Those are such a beautiful blooms and I love your photos. Have a great Thursday
    Kisses

    Ps: I’m hosting a beautiful jewelry GIVEAWAY later today! Just in time for Mother’s Day!

  3. Też mi się takie skojarzenia tudzież analogie już nasuwały, a kawału wcześniej nie znałam!:) Fajny bardzo

    To zdjęcie jest takie… wielofunkcyjne… może być ilustracją do tak wielu treści. I ciuchy jakie stylish… Pozdrawiam majowo:*

  4. Migdałki gdy kwitną są rzeczywiście bardzo piękne. Niestety, to bardzo wrażliwe rośliny. W okresie ukwiecenia, nie mogą bowiem zmoknąć. Zmoczone, delikatne płatki kwiatów oklejają młodziutkie pędy bardzo małych jeszcze liści i powodują ich usychanie. Widok migdałka w takim stanie jest mówiąc delikatnie, straszny…

  5. Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze!

    Mi tylko przykro, że migdałowiec kwitnie tak krótko. Ale może na tym polega właśnie jego urok…

Skomentuj

