122.

 

Taki scrapbooking to na razie jedyna forma rękodzieła na którą mam ochotę i pomysły. Wreszcie wykorzystam te wszystkie zakupione papiery (jak się okazuje, niewiele ich mam w swoich zbiorach, które mi się naprawdę podobają 😐 ). Trzeba będzie zatem zrobić nalot na jakiś craftowy sklep.

Jak na razie powyższa praca jest moim osobistych „the best of”. Zdjęcie trudno zrobić, żeby się nic nie odginało i żeby kolory były takie, jak w rzeczywistości (nawet jeżeli ma się do czynienia z w miarę słoneczną lutową sobotę).

 

To teraz nic, ino trzaskać foty i kleić…

One thought on “122.

  1. Pomyślałam, że tak mogłaby wyglądać wytapetowana ściana z obrazem Mufki ;))
    Zajrzałam do poprzednich postów, bo baaardzo dawno mnie nie było – Twoje scrapowanie jest bardzo osobiste 🙂
    Przeczytałam „Listy na wyczerpanym papierze” jednym tchem i wiem, że wróce do nich nie raz. Teraz marzy mi się powrót programów M.Umer – wywiady-rzeki z Osiecką i Przyborą (każdym z osobna)
    Pozdrawiam nocnie 🙂

Skomentuj

