113. Elczterość…

Półtorej godziny temu zapadła noc polarna, która skończy mi się w sobotni poranek. Skutki pracowania  w pomieszczeniu bez okien na świat. Na moje jednak szczęście, świeciło dziś bardzo mocno, a niebo było bezchmurne. Wyciągnęłam wstążki me i wstąpiłam na działo. Różowo – dziewczęco – królewsko. I już. Pomysł nie mój, żeby nie było, że plagiatuję. Fajnie, gdyby było ich więcej. Może z czasem…

Wiele się dzieje, ja jednak ćwiczę się w niewypowiadaniu tego, co we mnie siedzi. Ktoś mnie kiedyś lata przekonywał o tym, że to bardzo źle, kiedy tyle mówię, każdym moim zwycięstwem jest zatem, kiedy coś uda mi się zataić. Żebym się tylko całkiem nie zamknęła. W filmach potem staje ci na drodze mała dziewczynka/mały chłopiec i odmienia twoje życie, byś się otworzył i znowu zaczął cieszyć życiem.

Życie to nie film, a już na pewno nie komedia romantyczna. Przyszła dziś książka, zatem biegam miedzy Saską Kępą a Paryżem na wersach miłości… Cudzej.

5 thoughts on “113. Elczterość…

  1. Kotku, ja mam taką noc polarną od poniedziałku do piątku – nie ma znaczenia czy wchodzę do czy wychodzę z pracy – jest ciemno..
    Kumpla spostrzeżenia: „Nie wiesz dlaczego starzy ludzie nie wysiadają z tramwajów? Jechałem rano – starzy, smutni, przygnębieni. Jadę teraz starzy, smutni, przygnębieni. Myślę – ci sami!” :))))

    a propos filmu – trochę to tak jednak jest…na pewno jest świetny soundtrack do tego filmu ;))
    No i jeszcze – gratuluję silnej woli, choć nie do końca się z tym zgadzam..ale piękne jest to jak bardzosię różńimy ;))))
    niebawem kolnę i się z apdejtujemy :***

    1. No u mnie też ciągle ciemno i ciemno… Wczoraj było taaak cudownie, idealna pogoda na L4.

      No, a najfajniej to by się było zobaczyć. W styczniu pewnie nie (trza oszczędzać), ale może w lutym…

Skomentuj

