104.

„Idźmy z radością na spotkanie Pana”

Psalm 122

„Rozumiejcie chwilę obecną: teraz nadeszła dla was godzina powstania ze snu. Teraz bowiem zbawienie jest bliżej nas, niż wtedy, gdyśmy uwierzyli. Noc się posunęła, a przybliżył się dzień. Odrzućmy więc uczynki ciemności, a przyobleczmy się w zbroję światła. żyjmy przyzwoicie jak w jasny dzień: nie w hulankach i pijatykach, nie w rozpuście i wyuzdaniu, nie w kłótni i zazdrości. Ale przyobleczcie się w Pana Jezusa Chrystusa i nie troszczcie się zbytnio o ciało, dogadzając żądzom.”

Rz 13,11-14

***

W zeszłym tygodniu nie było wpisu, bo czasem nie nadążam za rzeczywistością i czas biegnie szybciej niż ja.

Przyszła zima, co mnie bardzo cieszy z jednym małym „ale” – od kiedy jestem kierowcą stopień zlodowacenia jezdni jest dla mnie dosyć istotnym tematem. W piątek już jeden poślizg zaliczyłam, z pewną rezerwą patrzę zatem na jutrzejszą ranną podróż do pracy. Wyznaję jednak zasadę, żeby martwić się wtedy, kiedy przychodzi na to czas, od tej podróży dzieli mnie jeszcze ok. 20 godzin spokoju.

Zatem w nawiązaniu do tej rozmowy, epilog:

Sobota, 6:57; SMS do Carlosa (pisownia oryginalna): CARLOS, spójrz ZA OKNO!!!!!!

Sobota, 8:13 SMS od Carlosa: Aaaaaaaaaaaaaaaaaa MAMMA MIA. What a beautiful snow! (dla niewtajemniczonych: to jest wariacja na temat tego tekstu 😉 )

Gadu-Gadu, sobota, 16 z minutami:

Karolina (27-11-2010 16:53)
dzisiaj jak przeczytaam Twojego smsa

Karolina (27-11-2010 16:53)
o sniegu rano

Karolina (27-11-2010 16:53)
to sie obudzilam

Karolina (27-11-2010 16:54)
czytam smsa

Karolina (27-11-2010 16:54)
i wykonalam skok w stylu gumisia

Karolina (27-11-2010 16:54)
dobrze ze mnie nikt nie nagrał 😀

 

No oczywiście, wielka szkoda, że nikt tego nie nagrał 😛

***

Życzę wszystkim pięknej pierwszej niedzieli Adwentu i szczęśliwego nowego roku liturgicznego 🙂

One thought on “104.

  1. skok w stylu gumisia – dlaczego nikt tego nie nagrał??
    ja się uśmiałam z tekstu. obrazek bym zobaczyła 😀

    i niechże będzie piękna zima.
    u mnie jeszcze na chodniku topnieje.
    ale zielsko ładnie na biało pomiziane 🙂

Skomentuj

