78. Graciarnia

Ze wszystkimi sprzętami, które znajdują się w moim domu jest tak, że najczęściej jestem ich drugą właścicielką:

– żelazko Philips dostane przez moich rodziców jako prezent ślubny 28 lat temu (trwalsze niż ich małżeństwo cywilne): prasuje, ale w porównaniu z żyleta, jaką teraz mają, to wysiada

– komputer – obecny „po” rodzicach, poprzedni „po” Dziadku (Dziadek w wysokim stopniu zdygitalizowany i skomputerowany – nadworny informatyk)

– tv – „po” rodzicach

– krzesła – „po” Dziadkach

– lampka – „po” tych samych Dziadkach

– lokówka – rodem z PRLu, „po” drugiej Babci.

I tu dochodzimy do sedna. Dziś stałam się właścicielką nowoczesnej promocyjnej lokówki 😀 Dorwałam ostatnią sztukę, bo po resztą „przyszli starsi panowie”, jak powiedziała mi sprzedawczyni. Przy tej okazji muszę nadmienić, że z jakiś powodów nie ustawiłam się u Bozi w kolejce, gdzie przydzielali kręcone włosy. Z  zaniedbaniem tym staram sobie radzić już przynajmniej kilka lat. I to jest w sumie nawet fajne, bo mogę mieć i takie i takie, w zależności od nastroju.

Dobrego weekendu!

6 thoughts on “78. Graciarnia

  1. Hyhy, tak… Ja też nie stałam w tej kolejce i gdyby nie fakt, ile trzeba codziennie namęczyć się, żeby mieć takie włosy, to bym nawet sobie zafundowała i taką lokówkę. :)))

  2. Znaczy się masz już 2 lokówki ;)) Teraz szybciej zrobisz fryzurę 😉 😉 A ja myślałam, że masz naturalnie układające się włosy 🙂 No proszę…
    Widzę krzesło! Wygląda jak autentyczny thonet 🙂
    Fajnie mieć przedmioty z historią, nawet jeśli jest współczesna 😉

  3. Dobra, dobra.. nie marudź! i tak masz tych włosów tyyyyyyyyyyyle, że możnaby obdzielić i Dwie albo nawet trzy Kasieńki!! 🙂

    wróciłam :*****

    1. :*
      Koleżanka robiła mi balejaż (którego prawie nie widać, bo kolor był zbyt zbliżony, ale nie chciałam przesadzać na początek)i niestety nie starczyła jedna farba… Gdybym całą głowę chciała pokolorować, to bym chyba 3 opakowania potrzebowała…

Skomentuj

