42.

Szkice…

3 thoughts on “42.

  1. Czytam „Otagowano z: arcydzieło” – po tym, co zobaczyłam :))
    Po chwili – kolejny rzut oka… No drobne przejęzyczenie, ale … Dla mnie piękne :))

    Kasiu, dziękuję za to jedno słowo (imię) i znak zapytania. To bardzo dużo dla mnie znaczy. Jako jedbyną osobę (od 3 tygodni) zastanowiło Cię, że coś nie tak…
    W wolnej chwili napiszę maila 🙂
    Ściskam bardzo, bardzo :))

  2. ja takie chcem ja takie chcem!! obiecuje że coś z nimi zrobię obiecuuuje…

    no dobra..przekonałam sama siebie..jutro sobie kupię 😀

    dzieki Kasiulex

Skomentuj

