17.

Zrobienie czegoś takiego chodziło za mną od dłuższego czasu. Inspirowałam się trochę owiniętymi przez moją Babcię jej szklankami przerobionymi na świeczniki i oczywiście zdjęciami na nieocenionym flickrze (np. tu czy tu). Mój drucik jest dosyć cienki (i koślawy, nie lubimy się z drutem zdecydowanie), więc chyba do powieszenia się moje świeczniki nie nadają. Na szczęście mama schomikowała kilka takich słoiczków.

Ilość różu w pokoju ciągle rośnie, ale cóż ja mogę 😉

P.S. W jednym czasopiśmie kobiecym (takim ze średniej półki, nie pamiętam tytułu) dawano rady jak elegancko podawać herbatę. Dowiedziałam się, że to nieelegancko „majtać” torebką o brzegi szklanki. Aha, to słowo „majtać” jest eleganckie, tak?

Skomentuj

