8.

Jak już wielokrotnie powtarzałam, lubię zimę. Serce jednak nie sługa i powoli zaczynam mieć dość tego, że jest mi ciągle zimno, znudziły mi się już płaszcz i beret, z braku świeżego śniegu, obecny leżący na chodnikach jest szary, żeby nie powiedzieć czarny (Mufa ma swoje pierwotnie białe łapki do „kolan” szare, a po spacerku są na nich wręcz smugi od sadzy), a przede wszystkim jest ciemno i mój organizm powoli zaczyna mieć dosyć. Przedsesyjne siedzenie w domu i uczenie się nie sprzyja podnoszeniu morale.

Żeby jednak nie pogrążyć się w czarnej rozpaczy mam plany, mam marzenia (i marzenia) i platonicznie kocham się w fikcyjnym bohaterze ;).

Koloruję sobie też ten mój świat…

Jest też Ktoś, komu bym bardzo chciała pokolorować, ale to nie jest w mojej mocy. Co w mojej mocy jest, to robię… :*

7 thoughts on “8.

  1. A ja myślę, że to jest w Twojej mocy i na pewno troszkę kolorujesz 🙂

    PS. Czy to jest „burżujski” róż? Bo chyba mam taki sam 😀

  2. Rooda, dziękuję – ma taki złote drobinki, cudownie się mieni. Na mnie, hmm…

    Aglaya, nie to nie burżujski :(, tylko ejvonski. W każdym bądź razie się staram kolorować 🙂

    Dziękuję za odwiedziny i buziaki!

  3. A ja też miałam napisać, że to pewno burżujski i że zastanawiałam się nad jego kupnem 🙂
    U mnie taki piękny śnieg 🙂 Biały…. mmmmm…. dawno takiego nie było 🙂

  4. Zaraz, zaraz, róż jest burżujski, nie wiem dlaczego myślałam o „różu” szminki. Tak to jest jak się jest ledwo żywym i leżakującym i się odpisuje na komentarze.
    Róż jest mój wymarzony :D, pierwszy, bardzo na wyrost prezent urodzinowy :P.

    U nas też nowy śnieg 🙂 Mi niestety nie dane jest go wypróbować organoleptycznie, bo zdycham w łóżeczku.
    :*

Skomentuj

